Fika!

Pjuh. Jag är SÅ trött. Har ni hört mig säga det förr? Har ni? Har ni? Har ni? Jag har i alla fall blivit bjussad på fika hos Tobbe och Alexandra idag. Bussigt! Och gott. Och det var första gången jag träffade Alexandra, och hon var hur trevlig som helst! Och vilken lägenhet de hade! Den ska vi inte tala om. Så fin. -Jag vill med ha pengar och göra fint.

Nåja, en fika och det är så ansträngande för mig, som normalt sätt inte gör någonting. Men så trevligt. Men det betyder också att sängen lockar otroligt mycket just nu. Men att lägga sig för tidigt betyder att jag vaknar för tidigt, dvs runt klockan halv fem. -Alldeles för tidigt.

Så, jag ska i alla fall sysselsätta mig i åtminstone en halvtimme till, sen kan jag börja fundera på att borsta tänderna.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0