Fin dag!

God förmiddag!

Frukost intagen, morgonkaffe drucket och det ser ut att bli en fin utedag idag. Så jag har naturligtvis förberett bloggen på detta. Så det kommer inlägg i alla fall. Jag ska ringa ett viktigt samtal idag och sedan blir det spänning i vardagen igen. Men som vanligt kommer jag inte säga något mer förrän jag själv vet. Jag vet nog hur förbannelsen över denna blogg fungerar. Säger jag något oklart som jag hoppas på, så händer det aldrig. Skriver jag att det inte händer något, då får vi åka till Hässleholm med en skadad katt. Så, jag säger fortfarande ingenting. Men det börjar dra ihop sig så smått. Så snart så! You will know tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0