Idag gäller det!

God morgon!

Idag gäller det. Håll the thumbs. Idag kanske min och sorks framtid bestäms. Eller, den kommer bestämmas, men jag behöver veta åt vilken riktning och jag vet vilket håll jag vill ha det åt. Det är bara att hoppas, hoppas och åter hoppas.

Därför har jag dagen helt öppen för att kunna vara tillgänglig för vad som än kommer. Jag har några samtal som måste utföras. Förhoppningsvis ringer de samtalen till mig istället för att jag ska ringa. -Det är bra både för att jag inte glömmer plus att telefonräkningen blir mindre. Kanon ju.

Nu ska jag göra mig i ordning inför dagen. Dvs kaffe, klä på sig och fräscha till sig. Förövrigt, tack mamma för att du delar med dig av din förkylning!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0