Internet fungerar!

Internet fungerar igen! *Bankar förtvivlat i träbordet!* Finally.

Så, nu kan jag återgå till detta "sociala" liv. Fast, mitt är ganska socialt utan internet ändå, det har jag märkt de senaste dagarna. Himla skönt att veta att även om det är påfrestande när internet är nere (kan ju inte förnekas att det underlättar när det fungerar) så fungerar mitt sociala liv utmärkt ändå.

Igår, på Valborg, var vi ju och tittade på lillasysters cirkusuppvisning. Himla duktiga flickor och pojke. Kul att se. Dock känner jag mig själv mer och mer som en heffaklump och det underlättar inte att se dessa viga små töser. Dessutom drog jag på mig en förkylning. Om jag har tur är den redan på väg bort från mig, men halsen värker och jag fryser, för första gången under hela graviditeten, konstant plus att ögonen svider och bränner. Men som sagt så tror jag att det börjar försvinna nu ändå. Håll era tummar!

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn ögonskuggapalette!

Vad spännande med graviditet!:)

<3

Tusen tack, kul att du tyckte om dom!



Ha en fortsatt trevlig kväll söta du!

2011-05-01 @ 18:46:53
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0