Jag vill vara pigg ju!

God morgon!

Vilken helg. Jag är fortfarande trött. Ett releaseparty med kändisar på lördagen och släkten på besök i söndags. Tror ni den höggravida kunde sova inatt? Nej, nej. Blir att vila idag efter att jag kört lillasyster till skolan och ringt en massa viktiga samtal. Ni vet sådana som man drar sig för att ringa. -Egentligen bara för att man är lat. Men ett måste. Det börja närma sig verkligheten nu liksom.

Det var hur trevligt som helst igår. Träffa kusiner, mormor och moster! -Dock var jag så trött. Det är inte okej. Så ofta träffar jag dem inte, så lite extra pigghet hade jag väl kunnat få? Jag frossade i mig kladdkaka i hopp om en sockerkick, men icke. Jag drack överdrivet mycket kaffe, för att få en koffienkick. Men icke. Eller jo, på natten. -Kan vara en förklaring till att jag inte kunde somna. Men men.

Dags att köra syrran. Hon ska till Köpenhamn och göra stan osäker. Fusk.

Tjing!


ps, ikväll ska ni få veta vad jag har gjort i eftermiddag. Alltså vad jag kommer göra i eftermiddag, men ni får veta det efteråt. -Därav den konstiga formuleringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0