Kristianstad idag igen.

Ännu en dag då vi ska färdas till Kristianstad. Min rygg kommer vara död redan när vi är där, men vad gör det när man har en liten sprattlande sork i magen? -Ingenting! Inte så många veckor kvar liksom. Men mamma sa att vi kanske kunde försöka bota ryggont med Mc'Donalds-mat när vi gjort våra ärenden. Och, jag ser inget fel med att försöka. Alla sätt är bra, förutom de dåliga.

Sedan har vi lite att se fram emot. Jag kan inte säga för mycket, för ni vet ju hur karma fungerar på mig. Säger jag vad det är så kommer det gå åt helskotta, men jag lovar att dela med mig av våra (mina och sorks) planer när det är under lite mer kontroll.

Men nu ska jag göra mig i ordning. Tjiiingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0