Lugn, skön dag.

För tillfället så lyssnar jag på Nannes program på P4. Jag gillar henne. Har även kramat henne. Hon hade höga klackar på sig. Räckte till lite över mina axlar. Och jag är 163cm hög. -Gör matematiken själva.

I vilket fall så har jag diskat och städat köksbordet, vilket gör att jag känner mig lite duktig. Borde städa trappan ifrån mina kläder också, men försöker att inte tänka på det utan njuta av vad jag åstadkommit hittills.

Och nyss fick jag ett sms från Emmy. Hon kommer hit! Åh så glad jag blir! Älskar att träffa denna brud. Så det blir nog promenad (om vädret tillåter) och en massa mys.

Nu: Kaffe. Energin vill inte riktigt visa sig idag...



Kanske borde göra något åt mitt svintohår. Men förstår ni hur jag känner när jag måste ta tag i det? Det fixar sig liksom inte på fem minuter precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0