Många möten idag.

Två koppar kaffe så här på morgonen är ju inte fel. Vill ju inte drabbas av bröstcancer liksom. Vad ska ni göra idag? Jag har en hel drös med saker framför mig. Klockan tolv ska jag vara helt färdig inför vad dagen har att erbjuda. Jag har möte efter möte och sedan väntar jag spänt på ett besked som jag verkligen hoppas kommer idag. Så, men andra ord längtar jag tills denna dag är över. Då tror jag att jag vet vilket håll mitt liv är på väg mot i alla fall.

Så eftersom det kommer vara många möten idag så har därför lagt in förinställt inlägg för er, mina sköna. Vi kommer säkerligen höras via sms-bloggning också, men man vet aldrig.

Jag ber er att hålla tummarna ett litet tag till, var försiktiga så att ni inte bryter dem, men jag önskar och önskar så himla mycket nu, så behöver stödet. Tack, ni får snart veta!

Duschen kallar (inte kallnar, bara när lillebror duschat först), tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0