Min fina omgivning.

Jag har bara fantastiska vänner och familj. Jag hade aldrig kunnat drömma om några andra vänner eller släktingar. Så mycket som alla ställer upp för mig och sork, bryr sig om oss vare sig folk befinner sig i närheten eller långt borta. Alla finns verkligen för oss. Det gör mig så varm och lycklig inombords. Jag känner mig verkligen trygg och stark. Utan min omgivning hade jag inte alls kunnat befinna mig där jag är i dag. I lyckans värld, där trygghet, värme, omtanke och må-bra-känslan exicsterar.

Var bara tvungen att visa hur mycket ni betyder för mig. Från minsta sms till presenter och uppvaktning så betyder allt lika mycket. Jag blir så glad av er omtanke. Jag vet inte hur jag ska kunna visa hur tacksam jag är, för det går liksom inte att väga upp allt ni gör. Men ni ska veta att ni är de bästa och jag älskar er! Tack för att ni gör mig stark, vågar tro på mig själv och ser till att jag klarar mig praktiskt. Ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Tur att man har folk som ställer upp för en när man behöver det!

2011-05-08 @ 19:24:31
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0