Nu ska ni få reda på det!




Ser ni huset? Ser ni det? Ser ni det? Va, va, va?! Ser ni utsikten? Va, va, va?! DÄR ska jag och sork bo. Enligt det muntliga avtalet i alla fall. Nu i veckan ska det skrivas kontrakt. Så håll tummarna så att den bästaste hyresvärden inte ångrar sitt val av hyresgäst i sista minuten. Och att han inte anmäler mig för att jag använder bilderna jag fick av honom. Hur fint är det inte då? Kan ni förstå detta? Helt fantastiskt! Förlåt mig snälla hyresvärd, men jag var tvungen att dela med mig av de fina bilderna!


(Kära hyresvärd, om du har något emot att jag lånat bilderna, maila mig så plockar jag bort dem. Anmäl mig inte och snälla uteslut mig inte från kontraktet. Jag är bara så himla glad just nu!)

Kommentarer
Postat av: Vill vara anonym ;)

Jättefint Anna. Underbart att få slippa lägenhet. Följer din blogg varje dag och väntar med spänning på sorken ;)

2011-05-30 @ 21:28:06
Postat av: Jenna

Oj så mysigt. Var är detta någonstans, måste ju veta så man kan våldgästa dig när man är nere i söder ;)

2011-05-30 @ 21:35:40
Postat av: Heidi

Ojoj vilken idyll! fantastiskt fint :)Kram

2011-05-30 @ 22:12:01
Postat av: Linus

Helmysigt!!

2011-05-31 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0