Sanningen, som den ser ut nu.

För att det ska bli lättare för mig att skriva, och även lättare för er att hänga med i mitt liv så ska jag här berätta hur det ser ut. Jag kommer inte, som jag skrev i förra inlägget, gå in på några detaljer, så det är ingen idé att ställa skvallerfrågor.

Jag och M har brutit upp. -Det har nog de flesta redan förstått då jag alltid är hemma hos mamma. Jag och M är överens om en sak. Att vi är alldeles för olika. Därför har jag nu, i väntan på att försäkringskassan kan spotta ur sig den summa jag kommer få som mammaledig, flyttat hem till mamma. Så fort jag får reda på vad jag har att röra mig med i månaden, då ska jag och sork flytta till vårt eget. Och det ska bli skönt.

Men som det ser ut nu alltså, så bor jag hos mamma, höggravid (ganska bra med all hjälp man faktiskt får av sin familj), sjukskriven för ryggen, och väntar med spänning på FK svar så att jag kan ställa mig i kö på en lägenhet.

Där har ni mitt liv för tillfället. Ni får ställa frågor om ni vill, precis som att jag svarar på de jag vill, deal?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att höra Anna. Hoppas han finns där när sork har kommit ändå =)

2011-05-04 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0