Sitta på en nåldyna.

God morgon.

Och okej. Nu blir jag sådär nervös. Bara för jag inte kunde hålla mig längre angående sorks och mitt blivande boende. Vi är ju bara muntligt överens, jag och hyresvärden. Tänk om dumma blogg-karman får nys om detta och ser till att kontraktet inte blir av. Då kommer jag gråta blod.

Så, nu sitter jag på nålar och kollar mailen en gång i minuten. Förhoppningsvis dimper det ner ett mail snart angående tid för kontaktskrivning. Så håll tummarna igen!

Men,  kaffe nu. Sen ringa ännu några viktiga samtal, sedan frulle. Och snälla mailet kom under den tiden!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: heidi

fint anna.. vart ligger detta slott någonstans??.

(så jag vet vart jag ska leta efter i sommar).

2011-05-31 @ 16:11:32
URL: http://enheidi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0