The swedish fika.

Gissa vad jag ska göra om en liten stund. -Jo, jag ska fika. Kan ni tänka er? Jag fika liksom. Så svensk jag känner mig. Jag missbrukar inte bara ordet 'fika' utan även själva fikandet. Men hur lätt är det att motstå när folk runt omkring mig bakar och bjuder? -Just det. Det går inte att tacka nej.

Så, om en liten stund ska jag till en kär vän och mumsa kladdkaka. Gott! Ska bli roligt. Fick ett sms där det stod "Kan vi flytta fram vårt möte en timme så jag hinner baka kladdkaka?" - hur gudomligt snällt är inte det då? Jag är så fantastiskt tacksam. Sork också, för sork bara älskar kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Awww, bästa Anna <3 Du får komma när du vill! Så länge du ger mig tid att bjuda på nåt gott!

2011-05-19 @ 20:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0