Tiden börjar rulla iväg nu...

God morgon, god morgon, god morgon! -Läs det med en nypa göteborgska, det blir roligare då.


Idag har vi en bra dag framför oss. Jag har redan lagat frukost åt mig, äggröra, och duschat och nu dricker jag kaffe. Sedan blir det att åka upp till lägenheten och röja. -Jobbigt, men ett måste och så skönt när det är klart. Dessutom kommer ju som sagt Evelina. -Det kan ju inte bli bättre.

Sen är det  imorgon som det gäller. Tror jag. Håll era tummar då. Om ni gör det, och resultatet blir som jag vill, så LOVAR jag att dela med mig av sorks och mina planer. -Men då måste det gå vägen också. I alla fall. Jag börjar bli lite spänd nu. So keep on smiling!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Hoppas allt är bra med dig & sork!Det är inte så långtid kvar nu va?



Kram på er

2011-05-10 @ 13:14:41
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0