Underbar dag!

Vilken fantastisk dag det har varit idag. Den började med Melodikrysset (naturligtvis) som vi löste (naturligtvis), sedan körde jag och mamma iväg på roadtrip. Himla mysigt. Därefter körde vi hem och åt lite, vilade, och sedan hittade jag ett nytt projekt på internet som skall undersökas och jag är redan på god väg. I med projektet så begav sig mamma och jag återigen ut på en roadtrip.

Med andra ord en dag fylld med sysslor. Och det medför att jag förmodligen får en god nattsömn. Väldigt behövligt. Jag är tacksam för varje sådan natt.

Nu soffan och en film. Imorgon: Ny dag och nya utmaningar. Goodie!

ps, BB-väskan är fortfarande inte packad. Jag tackar för alla tips jag fått och imorgon ska jag försöka ta tag i packandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0