Mys-i-soffan-kväll.

Visningen gick bra. Tror jag. De var i alla fall trevliga. Men de skulle "fundera" på saken. Men det är ju många som vill titta, så jag tror inte det ska bli något större bekymmer.

Imorgon kära, nyfikna vänner. kan jag nog avslöja lite mer. Men jag är så spänd. Vill säga nu. Men vågar inte. Då går det åt ju pipan, det vet ni. Men håll ut!

Nu ska jag mysa med min familj i soffan. Titta på "Vem vet mest?". Och så borde jag fylla i mina papper om mammaledighet till försäkringskassan. Men de ser ju så krångliga ut. Men det är på tiden att fylla i hur jag vill lägga upp den. Fick papperna idag, så har inte kunnat innan, men om jag klagar på att f-kassan är sega ibland, så borde jag kanske fylla i dem så att det inte blir som att kasta sten i glashus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0