Ett rep till mig!

Så nu har äntligen bloggen börjat fungera igen. Hurra! Därför påminner jag er nu om att svara i min TÄVLING annars säger jag inte svaret på den. Så det så.

Nu har någon slängt ut ett rep till mig, som jag tagit ett hårt grepp om, och försöker klättra uppåt på det. Det känns för tillfället som om mitt liv sakta men säkert börjar ordna upp sig. Att det går åt rätt riktning och det är verkligen på tiden. Bebis kan ju titta ut när som liksom. Efterhand som allt ordnar upp sig får ni veta, men det tar den tid det tar. Den gamla lägenheten är i alla fall till salu nu, så håll gärna tummarna för att den blir såld snarast...

Nu borde jag städa, diska, duscha, dricka kaffe och dra ut på allt så att mamma snart kommer hem. Ja, i vilken takt jag än gör det påverkar ju inte hennes komma-hem-tid, men för mig känns det som att tiden går lite fortare i så fall. Prosit ligger bredvid mig, men sover. Hur kul sällskap är det då?

Nåja, dags att sätta igång med dagens sysslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0