Vad ska jag packa?

God morgon!

Här sitter jag och dricker morgonkaffe och försöker fundera ut vad jag ska göra denna dag. Jag borde kanske packa BB-väska. Konstigt att det ska ta sån tid att få tummen ur. Jag längtar ju mycket efter sork nu, men ändå packar jag inte. Men idag kanske jag borde? Har ni några bra tips som jag ska ha med mig?

Smågrejer som jag har tänkt ut än så länge är:

  • Nässpray
  • Drick-"mer" (Sugrör är bättre än glas, lättare att dricka ur har jag hört)
  • Filt till minimupp
  • Kläder till minimupp
  • Mjuka kläder till mig (alltså extra ombyte)
  • Blöjor
  • Musik
  • Amnings-BH
Men jag hittade inte den riktiga listan nu, där står det mer. Men har ni några andra förslag som ni av egen erfarenhet eller har hört vet/ska är/vara bra? Jag är tacksam för förslag!


Kommentarer
Postat av: Angelika

MIG! :D puss på dig

2011-05-20 @ 10:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0