Vecka 36.

Jo men även fast att det är socker i kladdkaka (dubbelt så mycket när jag läser receptet) så hjälper inte det mot min gravida trötthet. En fika och jag kommer somna gott sen. Och så mysigt vi hade! Tack Sabina!

Idag går vi in i vecka 36. Och det märks. Jag känner hur sork trycker sig neråt, känner liksom huvudet. Sammandragningarna visar sig mer och mer. Och för att inte tala om tröttheten. Ryggen värker men jag är så nöjd ändå. Snart kommer min älskade bebis att titta ut. Det ska bli så spännande att få träffa min minimupp. Jag undrar så vem det kan vara. Och nu är det inte länge kvar. Men trög som jag är, så förstår jag nog ännu inte riktigt på allvar vad som komma skall. När fattar man det liksom? Nåja, jag längtar tills jag får en liten mage jag kan blåsa på, små fötter att mumsa på och krama på en minikropp! -Nej, jag ska inte äta upp mitt barn (den har varit i magen tillräckligt länge) men jag måste ju gosa! Vi ska gosa heeela långa dagarna sen. MYS!

Men nu:
soffan.
Snart: sängen.

Kommentarer
Postat av: sabina

Åhh det låter underbart mysigt :)

Vi får mysa snart igen tycker jag och vad jag kommer mysa med sork när HON kommer ut!!

2011-05-19 @ 21:39:24
Postat av: Jenna

Gud så spännande det är nu =)

2011-05-20 @ 10:55:55
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0