Vi kör ett tag till!

God morgon!

Nu är det så här: Jag har nästan inte alls bloggat på två dagar. Bara ett morgoninlägg vardera dag. Och jag dras med mer och mer kraft av längtan tillbaka till mitt skrivande. Man kan ju nästan säga att jag haft "uppehåll" i två dagar. Och det är faktiskt inte okej.

Motivationen är fortfarande lite under det normala, men om ni har tålamod så kommer den säkerligen krypande tillbaka. Och som någon skrev i kommentaren: "Speciellt nu när det snart kommer en liten sork" - rätt. Mitt fokus kommer förmodligen bli något helt annat i bloggen och om jag är lite "tradii" ett tag framöver så blir det nog inte så länge till. Sen kommer jag ju definitivt att ha något att skriva om. Då är istället frågan hur mycket tid jag har tillövers att dela med mig. Men det är ju kommande.

Tack för era fina kommentarer! Jag blev så glad. Så nu tar vi nya tag, kämpar lite extra och letar efter ännu mer motivation så ska vi se att detta går bra. Idag går vi in i vecka 36!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0