Visdomständer.

Jag är en popcornoman. Jag verkligen älskar popcorn. Jag kan äta hur många corn som helst. Tills för lite mer än ett år sedan. Då en popcornsbit fastnade under tandköttet vid min visdomstand. Det slutade med att jag fick åka akut till tandläkaren och "spola tanden" (som det kallas) (vilket inte alls är skönt) då halva ansiktet på mig svullnade upp. Så därefter har jag varit försiktig med popcorn. Dock har jag börjat äta lite grann då och då, försiktigt.

Igår kunde jag inte låta bli mammas choklad med nötter i. Smart där! Nej, inte alls. Tanden började svullna upp och den fortsätter fortfarande. Jag borstar och borstar för att få bort eventuella nötbitar. Igår började det till och med blöda - "bra!" -tänkte jag, då följer säker nötterna med blodet ut. Gjorde nötterna det? -Vet inte, men svullen är jag fortfarande. Och jag vill inte till tandläkaren för detta. Det gör så ooont. -Säger hon som snart ska föda...

Ja, jag ville bara dela med mig av mina krämpor. Söker lite sympati kanske? Eller vana alla läsare för att sno från mammas choklad kanske. - Det är inte värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0