Realtivt nöjd faktiskt.

God morgon.

Nämen, titta här. När jag loggade in på bloggen hade jag flera kommentarer. Sådant blir jag glad av. Vill genast svara men får göra det i eftermiddag, nu ska här sminkas inför jobb.

Jag är så trött efter valvakan igår, och så ska man upp så här tidigt. I helgen fick jag höra att jag beter mig som en 80-åring, och ja, det kan nog stämma. Om vi bortser från alla power-naps som jag hört att de tar dagligen. Jag håller mig till en i alla fall.

Ja, och jag är faktiskt nöjd nu, med valresultatet måste jag säga. Relativt i alla fall. Jag är inte så superinsatt, men det känns rätt bra ändå. Nu får vi väl se hur Sverige fixar detta. Om inte, då kan man väl flytta någon annanstans? Eller? Är man inte nöjd får man liksom göra så att man blir det då. Okej, kom ihåg ifrån DETTA att jag nu väntar mig en massa påhopp eftersom jag yttrande mig.

Nähäpp. Off to work.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0