Here we go again.

Jaha, nu börjas det igen. Gissa vilka jag har haft besök av? Nej, inte Jehovas vittnen. Nej, inte några möss. Hantverkarna såklart! Jag och hantverkare alltså. Eller ja. Vad de nu är. Kakelugnsmannen kom och ringde på innan, fixade det sista på kakelugnen, putsade och joxade. Strax efter att han gått kom en ny snubbe och ringde på. Han skulle springa runt i trädgården och lägga in fiberkabel sa han. Sen ska vi bli kontaktade av någon Elias som kommer och installerar allt.

Så, mina hantverkargubbar kommer liksom fram med solen tror jag. Men mig gör det inget! Nu ska jag iväg på äventyr så nu får lillasyster ta över. Jag slår vad om att alla försvinner då.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0